Domů Domácí Osobní mobilita se velmi rychle rozšiřuje v podobě elektrokol nebo elektrických jednokolek.

Osobní mobilita se velmi rychle rozšiřuje v podobě elektrokol nebo elektrických jednokolek.

0

Cyklostezkou na letiště? Vedení Prahy a potažmo pražského letiště, stejně jako vláda řeší již tři desetiletí, jak dostat cestující z a do letadel. Železnice, Metro, MHD, dokonce i HYPERLOOP. Jedna varianta předhání druhou v ceně i době výstavby. Tak by mne zajímalo, kdy bude postaven chodník nebo cyklostezka.

Proč se o ní nemluví nebo proč se o ní nikdy nemluvilo? Jeden z důvodů může být ten, že lidé téměř vždy cestovali a cestují se zavazadly. Druhý, že na letišti není stojan na kola, jen na auta. Jsou to dnes skutečné překážky?

S rozvojem osobní elektromobility se velmi rychle rozšiřuje i tak zvaná cargo-mobilita, v podobě elektrokol s možností vést náklad. S rozvojem létání, rostou ceny za zavazadla a čím dál více cestujících létá jen s příručním zavazadlem. To se bere dovnitř do letadla. Já sám mám první kufr s kolečky a výsuvnou rukojetí, který má i funkci batohu, když je potřeba.

Stojan na kola, či dokonce stojan sloužící nejen k odstavení a zamknutí kola, ale i jeho nabití již také existuje, a dokonce je vyráběn v samotné Praze. Kde je tedy problém? Myslím, že největším problémem je absence problému.

Je to aspekt, který je nejčastějším důvodem k zastavení projektu, či jeho shození ze stolu dříve, než se o něm začne mluvit. Absence problémů totiž znamená menší cenu, jenž znamená, méně provize, úplatků a zájmů o cestující. Změna musí být co největší a cena také. Z ní vyplývající úlitba do kapes mužů a žen s kulatým razítkem.

Po posledních volbách roste v Praze Hřib. Vypadalo to na dobrou a chutnou houbu. Nyní spíše připomíná jinou, která vyrostla ve dvou městech o mnoho let dříve, kde jednu zasadil Malý Chlapec.

Čistá osobní mobilita je nyní zakazována nejen na souši, ale i na vodě.

Cílená kontrola zahraniční skupiny E-MOTIONÝRŮ v Praze

První s kým se setkají mezinárodní jezdci E-MOTIONEEŘI při klidné projížďce Prahy jsou páni od městské policie. Jako vždy hrozí pokutou lidem, kteří při své cestě Prahou nemají chuť za sebou nechávat uhlíkovou stopu. Nevyužití radničního vozového parku se trestá.

Takto vypadá jízda Prahou, když není k dispozici cyklostezka.

Cyklostezka, či chodník od METRA Zličín na pražské letiště by vést mohla, ale nepovede.

Minimálně ne do té doby, dokud bude plýtvání nejlepší investicí a to nejen v tuzemsku.

S ohledem na rostoucí počet čtenářů všude, kde se články o systémové prevenci vzniku odpadu a plýtvání objeví si myslím, že dorazí i do Prahy, a to nejen na povrch, ale i do podhoubí. Jsem zvědav, jak to s ním dopadne, zda-li se stane dalším z předvolebních slibů, či bude jen a pouze uklizen, aby nenastydl, či si nepoškodil oči, pohledem na budoucnost, která by mohla být úplně jinou.

BEZ KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Exit mobile version